16 gegužės, 2011

Pasmerkti minčių arsenalai

Pastaruoju metu mano galvoje veliasi, murgdosi, daužosi, trankosi ir visaip kitaip trinasi ištisi kamuoliai minčių. Žinoma, viskas visada apie tą patį. Surašau, kitaip negaliu. Beveik kiekvieną dieną naują įrašą sukurpiu, bet mygtuko "publikuoti" nespaudžiu, bijau, nebedraugausit su manim visai. Nebeateisit į svečius, nes pas niurzgas pikčiurnas į svečius niekas neina. Ir net neprisikviesčiau  jūsų viliodama sausainiais, nes nepatenkintiems žmonėms sausainių kepti nesiseka. Sudega dažniausiai. Geri dalykai kuriasi tik glostomi gerų minčių.
-------------
Man norisi pa(si)keisti blogo pavadinimą, plaukų spalvą, namų sienas, sekmadienius ir šeštadienius, savo darbo laiką, rūbų spintos turinį, veiklos ir nieko neveikimo santykį, odą. Bet aš bijau ir bijau. Net jei kas nors žnybtų į sėdimąją, vis tiek bijočiau, nes patogu.
-------------------
Nerimauju akimirkom, jog atstumiu žmones, po to apsisuku aplink savo ašį ir galvoju, kad taip noriu. Eligijus teisus. Reikia mokintis diplomatijos. Tegul mano pavyzdžiu tampa Alexandra, mūsų buhalterė. Tebunie, išmokstu skirti ribą tarp "tiesiog kolega" ir "galimas draugas". Dar reiktų išmokti susikaupti ir nustoti leisti sau jaustis nevykusiai. Darbe. Puoselėti santykius su žmonėm, kurie man patinka ir neimti į širdį, ką galvoja "tie kiti".
-----------------
Ar aš atrodau juokinga? Bijau atrodyti juokinga, nes galimas daikta, taip ir atrodau.

1 komentaras:

  1. labai panasiai jauciuosi, kitokiom aplinkybem, bet panasiai:) man atrodo, kad kartais reikia zengti labai nemalonu zingsni, del kazkokio tikslo:) nesvarbu kaip atrodai, juokingai, keistai ar dar kazkaip, svarbu, kad viduj butu jausmas, kad taip ir turi but, visgi gyvenimas tavo ir tik vienas, tad svarbiausia,kad kuo daugiau dienu butu nugyventa taip, kad sirdziai butu gera:) ir sypsena butu netik lupose, bet ir giliai viduj:)

    AtsakytiPanaikinti