10 rugsėjo, 2010

Jazzas (+ pirmi kartai)

Verta pažymėti keletą itin svarbių šio gyvenimo etapo datų:

2010 rugsėjo 9 diena - pastebėtas ir išrautas pirmasis žilas Mr. E. plaukas;
2010 rugsėjo 10 - lygiai DU mėnesiai, kai aš toli nuo namų;
2010 rugsėjo 11 - pirmą kartą gyvenime pradedu gyventi su kambarioku ne mergaite.

Pastaroji savaitė, o gal dvi, buvo emociškai sunkios. Stovėdama ir laukdama traukinio, matyt, pirmą kartą suvokiau, kad gyvenu suaugusiųjų pasaulyje: kiek daug atsakomybės ir savarankiškumo! Man patinka šitas išbandymas. Man patinka mano gyvenimas. Truputį sunkokas, bet spręsti matematines lygtis man visada patiko. Tikiuosi, priešingai nei mokykloje, gyvenime išspręsti jas pavyks teisingai.

Norisi susikelti kojas ant minkšto patalo ir skaityti Aputį. Taip, mokykloj jį mėgau ne itin, bet dabar jį galėčiau išmokti mintinai. Ir dar Šaltenis, ir dar Granauskas man dabar labai labai patiktų.

Kuo daugiau žmonių sutinku, tuo labiau vertinu vienišumą.
Visu kūnu pasiilgau gyvos muzikos.

žavinga idėja
(Nepamiršk, ką mėgsti ir kas esi -šiąnakt kartosiu, kaip mantrą)

Labos nakties ir saulėto rugsėjo vidurio!

mm

1 komentaras:

  1. "Kuo daugiau žmonių sutinku, tuo labiau vertinu vienišumą"

    Linkiu ir tau, ir sau, kad kuo greičiau turėtume galimybę, vienišumo niekada nepasigesti... :)

    AtsakytiPanaikinti