22 birželio, 2012

Kaip sunkus, vandens pilnas balionėlis...

Būna balionėliai lengvi, kylantys į orą. Heliniai. Būna sunkūs, pilni vandens, dažnai pikto vaiko iš devinto aukšto paleisti žemyn, išsitaškyti ant šaligatvio. Aš tas antrasis. Tik nesprogstu. Ne ne ne. Neteršiant savo mylimo blogo baltų sienų nusiskundimais, pasakysiu tik tiek, kad pavargstu. Darbas žiniose man vis dar išbandymas, tik dabar jau ne kūrybine prasme, o fizine. Kažkaip pavyksta nusilakstyti. Bet va, torto šiandien davė už išeikvotas kalorijas reporteriaujant.

Kartais tekstus dailinu iki išprotėjimo. Visiško smegenų išsitrynimo. Bet ne todėl, kad many koks tai perfekcionizmo jausmas išvešėjo, aš vis dar nežinau, koks tas televizinis reportažas turi būti. Dažnai redaktorė ateina ir sako: "Nu čia gražiai parašei...", "kaip gerai pasakyta", bet šios pagyros tebūna už tai, ką parašiau truoputį suktesniu, bet visgi šablonu. Ten, o ir visur kitur, kur žinios eina greitai, veikia trafaretas. Kūrybos nebelieka. Visi reporteriai - akmenskaldžiai.

O visa kita vasara tiesiog tobula. Praėjusį kartą, aplankiusi mamą, namo važiavau dviračiu. Važiavau lėtai, uostydama ir bandydama atspėti gyvenvietės keliuko kvapus. Labiausiai kvepėjo jazminais! Ak, Dievuli, tu pats tobuliausias parfumininkas!! Tada pravažiavau pro raudonus rožynus. Kvapas ne mano mėgstamiausias, bet irgi tyras. Užuodžiau smilgynus ir besipūkuojančius topolius. Pastarieji vaikystėje man apskritai dvokdavo, bet dabar kažkuo kvepia. Dobiliukai, supjautos malkos, tas citrinomis kvepiantis baltų žiedų krūmas (juoduogis šeivamedis - ką tik pagooglinau), mažyčiai rožiniai gvazdikėliai.... Gaila, kad tie kvapai tuojau sunyks, nužydės.

Gera džiaugtis dalykais.

3 komentarai:

  1. ak va kaip tas krūmas vadinas.. man ir jis skaniai kvepia, bet niekad ir nežinojau, kas jis toks :)
    ir bent jau dabar, iš mano perspektyvos žiūrint, visai norėčiau kokį darbą turėt, nes tas bimbinėjimas kiekvieną dieną tai varo į neviltį :/

    AtsakytiPanaikinti
  2. O kaip sekasi Eligijui Lietuvoje? Na o tavo aprašymas nupiešė man mano išsvajotųjų rūmų vaizdą...

    AtsakytiPanaikinti