03 gegužės, 2012

Viskas nuostabu

Iš esmės viską pasako mano įrašo antraštė. Jei šis blogas būtų baltas vokas, o įrašo laukelis - A4 formato popierius, jame būtų parašytas vienas sakinys: Viskas nuostabu! Tokį laišką siųsčiau paštu geriems žmonėms, klausiantiems, kaip aš gyvenu, ir dar į savo paštadėžę įsimesčiau. Eligijui.

Štai, persikėlėm vėl gyventi kartu, bet panašu, kad kartu būnam dar mažiau, nei anksčiau. Jis pradėjo darbuotis pas savo šeimą, aš - savąją. Kol kas nauji mudviejų namai kvepia remontu ir pustuštėm sienom. Net naminiu šokoladainiu nekvepia, nes jį, taip gavosi, kepiau vėlgi - pas mamą :) 

O pas ją namuose dedasi gražūs dalykai: pražydo slyvos, kvepia nupjauta žole, galima vaikščioti su per mažais šortais ir deginti (jau! - gegužės pradžioje) porą metų saulės nemačiusias šlaunis (blush), dar galima užsidaryti palėpėje ir rauti iš visos gerklės Jamiroqui "Bad girls", bėgti slėptis nuo bitės ir tiesiog visu kūnu džiaugtis pavasario, o kartu ir savo atgimimu. Man šito labai reikėjo! Buvau labai pavargusi nuo miesto. Tikrai.

Valdiško darbo vis dar nesusiradau, bet veiklos stygiumi nesiskundžiu. Egzistencinės mintys atvedė ir tvirtai pėdas įkalė prie to paties, šimtą kartų galvoto, ilgus mėnesius nešioto projekto, kurio įgyvendinimui belieka tik...labai daug dirbti :) Todėl mama, viskas čia labai puiku -  dar geriau, kad valdiškas darbas nesimaišo :) 

Ryt keliauju pirkti darbo knygos ir nesibaigiančio tušinuko artimiausių mėnesių planui rašyti. Nes gerai kitados rašė - jei planuoji, vadinasi turi.

iki! 

mm

5 komentarai:

  1. Kaip smagu skaityti, kad Tau visas tas miesto sunkumas dingo pabuvus pas save, o aš galvoju, kuom aš sergu, lyg ir miestas patinka... Matyt mano bėda - veikla, todėl gelbėjimasis būtų jo priešingybėje - neveikloje. Ar aš klystu? :o

    Anyway, džiaugiuos už Tave, toks pozityvus įrašas, kad noris skaityti jš sunkiomis dienomis!

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. vikhtorija, iki tokios būsenos reikėjo eiti labai ilgai, bet juk visada tunelio gale kažkas šviečia :D smagu, kad mano įrašas pakelia ūpą :)

      Panaikinti
  2. Tu nenutuoki, kaip man gera (pagaliau vel) sulaukti tavo laimes zodziu :) Bunu pasiilgus taves. Labai.

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. O Rūta :) ačiū, man irgi gera skaityti tavo komentarą :) :*

      Panaikinti
  3. Iputei optimizmo visai dienai :) Manau eisiu ir imsiuos daryti seniai i sona nustumtu nebaigtu darbu;))

    AtsakytiPanaikinti