11 rugsėjo, 2011

Du

Siandien viena tu dienu, kai norisi voliotis pataluos, glaustis, myluotis, glostyti ir sakyti graziausius zodzius mylimui i ausi. Jis susikaupes ziuri kaip laksto formules-1 masinytes, o as turiu eiti i darba. Sekmadieni.
Moterys megsta buti emocionalios, vyrai - eiti su draugais i puba po darbo. Moterys turi pripratima gaminti maista, Eligijus - padeti virtuveje (net per F-1 varzybas "ant greito" atskuba supjaustyt pomidoru). Moterims patinka pirkti naujus dzinsus, vyrams - apziureti ir ivertinti, ar gerai atrodo ant ju moteru klubu. Eligijus geras vertintojas, ypac mano grozio is ryto (bet visada is ryto, arba isimtiniais atvejais vakare, jei ryte prasilenkiam). Prisitraukia arti arti prie uzsimiegojusio veido ir sako: "kokia tu grazi". O as sypsausi. Man patinka buti jo moterim, ir megstu ji bunant mano zmogum. Absoliuciai myliu. Nei daugiau, nei maziau. Kitaip ir buti negali, net jei vyru prigimtis nera sesli, o moterys kartais buna per daug savinikiskos. Net jei vyrai megsta aptarineti savo nuotykius, o kiti, susisaiste pazadais su kitom, i nuotykius nebesileidzia. Buti "Du" turi savu pliusu, savu minusu, bet esu linkusi tvirtai manyti, kad pliusu daug daugiau ir svaresniu. As laiminga, o Karlas sake: "stop using that unfortunate (turiu prasta iproti apgailestauti klientams kur nereikia, idant malonesne, labiau ju drauge pasirodyciau), it does not fit to your bling bling" (ir tada nusisypso selmiskai pasiziurejes i mano rankas, ypac kaireja).

Pa.

P.s. moterys/vyrai bei as/Mr E. tekste kai kur vartojami kaip visiski sinonimai.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą