19 rugpjūčio, 2010

Tarp mūsų mergaičių: apie rūbus

Dar gerokai prieš išvažiuojant, mane buvo apėmusi maloni antivartotojiška ramybė. Tingiai slinkau pro parduotuvių vitrinas ir man nieko nereikėjo. Spintoje buvo visko ir tikrai "turėjau kuo apsirengti". Stebėjausi: koks brandumas mane aplankė... (krizena)

Atvykus į Londoną beveik niekas nepasikeitė. Aš, žinoma, užsukau ir į H&M, ir į PREMARK, taip pat  kyštelėjau nosį į Lietuvoje populiarias Mango, Zara ir pan. Ir vis dėl to, širdis neapsalo. Tvirtai nusprendžiau: jei kada nors ko nors prireiks/panorėsiu, tikrai nepirksiu iš tų parduotuvių! 

...kai su Mr. E. svečiavomės Notting Hille, pačiose pagrindinėse gatvėse nustebau pamačiusi dėvėtų rūbų parduotuvių (atsiprašau, jų taip nieks Anglijoje nevadina, dabar tai "vintage" arba "exclusive wardrobe" ir pan.). Tik apsilankius jose nepastebėjau nieko išskirtinio. Lietuva šioje srityje pranašesnė. Šypt.

Pižoniškas kostelėjimas: toliau tęsiu savo vartotojiškos "kultūros" įrašą. Taigi.
 
Iš visų aplankytų parduotuvių, įkandamų vidutiniam žmogui, geriausią įspūdį paliko NEXT, New Look ir River Island. Susidariau įspūdį, kad čia galima rasti visai kokybiškų ir nelabai brangių aprėdų. (Vis dar neatmetu galimybės ateityje uždirbti milijoną, pasisamdyti asmeninę siuvėją ir rūbus siūtis tik pagal savo sugalvojimus. Šypt ir vėl). Dabar, kai į Angliją atsėlina ruduo, vis pagalvoju apie ką nors rudeniško. Jaučiu, kad šį sezoną patogiausiai jausiuosi su kuo nors mielai šiltu, paprastu, elegantiškai mergaitišku arba meniškai pašėlusiu. Štai mano favoritai, kurių greičiausiai nepirksiu, bet kas ten žino (šypsosi)


žavučiai verstos odos batukai sausai ir saulėtai dienai £ 29.00


šiltutis šelmiškų avyčių megztukas 50 proc. vilnos, 50 nailono £ 36.99

ilgas megztukas/suknelė. Kas nors panašaus į šį.   
Žiūriu į savo favoritus ir vis tiek seilė nevarva. Gal tikrai brandumas mane aplankė (krizena vėl)... O ruduo jau visai čia pat. Jau jaučiu, kaip viniojasi aplink mano kaklą... Skauda gerklę. Uždarykim langus. Greit šalna.

Iki malonaus,
mm


5 komentarai:

  1. Nustebau pamačius megztuką su avytėm :D O batukai man atrodo itin nepraktiški anglijos orams, nes šviesūs ir zomšiniai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Gincherry, per visą mano viešnagę Londone lijo tik 3 kartus :) aišku, rudens orų prognozių nežinau, bet tikrai su tokiais neičiau per šlapumą :) esu tikra, kad ir rudenį čia bus sausų dienų :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kaip aš trokštu rasti kokį visiškai atitinkantį mane megztinį, būtent rudeniui, tam saldžiai melancholiškam sezonui ((:

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vikhtorija, o koks tave visiškai atitinkantis būtų? :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. čia turėjau omeny, jei būtų ant jo paveikslėliai, tai, kad jie turėtų reikšmę, na imkime pvz kad ir avytes - gimiau avies/ožkos metais :D

    AtsakytiPanaikinti