18 liepos, 2013

Savaitės pirkinys

Kartais žmonėms nebereikia labai gražių dalykų... O man gražių dalykų reikia visada! Taigi papasakosiu...

Antradienį pas močiutę kirtom gaidžius :), tiksliau senelis kirto, močiutė laikė, mama pešė, o aš slėpiausi namie. Teta kepė pyragą ir po to visi jį valgėm su praėjusiu mano gimtadieniu. Bet geri dalykai prasidėjo dar prieš nuvykstant į kaimą! Važiuodami pas močiutę visad sustojam tokiam turgely ir dėvėtų baldų parduotuvėj (pas Vaidę tenykščiais pavadinimais kalbant - ir žinokit Vaidė yra vyras :). Turgely tą kartą nieko gero neradau, o vat parduotuvėlėj pričiupau gražuolį bliūdelį su pomidorėliu ant viršūnės :) Keturi litai, kaip naujas ir dar rimtos Thomas firmos! Tie kaimo žmonės kartais būna labai nesupratingi... O man smagu per visą pilvą!


Nelabai matosi, bet vis tiek pomidoriukas
O čia visa mano kolekcija :)

Pradedant nuo kairės: baltą dubenėlį gavau su medumi Kalėdų proga ir bendradarbės, kurios niekada nesu mačius :). Žieminį medų jau suvvalgėm, o dabar brandinu kitą - vasarinį iš močiutės, stiklinis, didžiausias dubenėlis gautas gimtadienio proga iš močiutės, anksčiau ji  labai mėgdavo dovanoti indus, kitą baltą jau aptatėm, toliau puoldelį su ąsele pirkau Norfoj, ten irgi laikau medų, tik jau subrendusį, visi likę indeliai - laimikiai. Visuose laikau papuošalus, išskyrus tame, kur matosi saldainiai. 
Gal kas turite kokį mielą ir nebereikalingą bliūdelį su dangteliu padovanoti/parduoti? :)

3 komentarai:

  1. Oho, koks nerealus, aš mėgstu pomidorus ir būčiau tiek pat Laiminga jei tokį daiktą rasčiau :)))

    Ir aš mėgstu gražius daiktus, Tavo kolekcijai tiktų nebent ši mano cukrinė, kurią buvau nupirkus šeimai: http://die-vi-nu.blogspot.com/2013/06/draugai-vaikai.html

    AtsakytiPanaikinti
  2. o taip, tikra žavuolė! Bet šeimos daiktas yra šeimos daiktas - šventas reikalas :)))

    mm

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Aš žinok nupirkau šeimai, bet ji atmetė ją, tiksliau mama, tai stovi dabar nebenaudojama :)

      Panaikinti