11 kovo, 2013

Pavasariniai virpesiai

Koks didis malonumas prabusti saulėtą vėlyvą rytą ir dar pirmadienį, ir dar laisvoj šaly :) Ant stalo visu didumu prasiskleidusios kovo aštuntosios tulpės, namai sutvarkyti, nieko neskauda, nieko nereikia veikti, nei kur nors eiti...

Atsimenat, kai kitą kartą labai stengiausi padaryti genealų papuošalą ir man jis vis nepavyko ir nepavyko. Bandžiau iš modilino, tada galvojau griebtis resino, bet galiausiai grįžau prie veltinio ir savo mielo kuistukiško siuvinėjimo mažais karoliuikais. Va,

vienas labiau pavykusių modilino bandymų. modiliną "spalvinau" akių šėsėliais  :)
super uber  ultra madingos preitų sezonų splavos segė
lūpos
tos pačios lūpos, kurių niekaip nepavyko nufotografuoti
Tai tiek. Su pavasariu, draugai ir draugės! :)

mm

4 komentarai:

  1. Tu tik neprarask pavasarinio ūpo kurti, Tau gerai išeina! Bet kontraversiškiausios mano manymu - lūpos, laukiu kokių nors sagių - akių :D

    AtsakytiPanaikinti
  2. ta paskutinė nuotrauka labai blatna, man patinka :)) net gerai įsižiūrėjus pačią matyt galima :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. jei bus akys, tai kodėl gi nepadarius ir ausies? Man tai labai patiktų sagė ausis, simbolizuotų mano nulinę klausą muzikai. :D Nešiočiau ir visiem sakyčiau, kad tai tam, kad geriau visus girdėčiau.
    o šiaip tie auskarai atrodo lyg iš kokio mėnulio akmens, gražūs. ausis irgi graži gautųsi, man atrodo. :)

    AtsakytiPanaikinti