04 gruodžio, 2012

Sąrašiukas


Manęs (jau) nestebina anksčiau laiko blizgučiais besipuošiantis miestas. Aš jau nebediskutuoju apie psichines ligas, užeinančias gruodžio vidury. Taip pat manęs neerzina Kalėdoms dovanojamas/gaunamas puodelis su spalvotais briedžiais. Yra kaip yra. Mes esame prekybcentrių karta ir nieko čia nepakeisi, nebent savo požiūrį. Ir elgesį, žinoma. 

Šitas įrašas irgi yra per anksti, bet vengiant kasmet linksniuojamų dovanų pirkimo begalvysčių, sugalvojau savo Kalėdų seneliams parašyti laišką. Prieš tai noriu prisipažinti, kad aš buvau "Jamam".

Iš esmės esu labai laimingas žmogus - man nieko nereikia išskyrus geras emocijas. Jų reikia vi sa da. Bet kadangi Kalėdų seneliai mane laimingą daro kasdien, o dovanos esmė (kaip suprantama mūsuose) yra kažkas nekasdieniško/stebinančio/labai reikalingo, tad imu ir palengvinu galvos sukinius, kurie randasi nuo klausimo "ką padovanoti tai Monikai".

Noriu pasidžiaugti, kad šios Kalėdos man - ypatingos, nes Naminės. Ne kur nors Londonuose, o čia pat. Todėl ir dovanų tikiuosi Ypatingų. Tai galėtų būti kas nors iš šio sąrašiuko:

* ekologiška, natūrali kosmetika (natūralus aliejus, sviestas, prausiklis, hidrolatas, rankų kremas...),
* kas nors pagaminta rankomis (sausainis, pyragėlis, auskarai, šalis, kojinės, paveikslėlis...),
* šventinė vakarienė (japonų, tailandiečių, kinų, Kalėdų senelio virtuvių),
* toršero gaubtas,
* skaniai kvepianti arbata,
* eilėraštis,
* M. Prusto knyga "Svano pusėje",
* kvietimas į Operos ir baleto teartą,

* kokia nors smulkmenėlė iš L'occitane (pasilepinimui, šypt)

Fenk you :) 

P.S. nurodytos dovanos (aktyviose nuorodose) neturi būti tos pačios. Čia tik pavyzdžiai :)
mm

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą