30 spalio, 2012

Šveikuolė

Noriu tapti sveikuole. Kad šešiasdešimties atrodyčiau, kaip penkiasdešimt devynių :) Ne, kaip keturiasdešimt. Tam ruošiuosi jau gerus pora metų. Bet ledai vis nepajuda. Akys atsivėrė dar tada, kai susipažinau su Justu (sveikuoliu). Kas kartą kalbant apie sveiką mitybą ir kitus dvasinius reikalus, iš visos širdies jo atsiprašinėdavau, kad man patinka vištiena ir kad karts nuo karto suvalgau kotletą. Jis šypsodavos ir linkčiodavo galvą, kai žadėdavau vieną dieną iš to išaugti. Jau užaugau, rodos, bet iš blogo maitinimosi neišaugau. Mėsą vis dar valgau, macdonaldo pyragėlis su miško uogom yra mano desertas numeris vienas, o grikiai vis dėlto netapo mano kasdieniniais pusryčiais. Tačiau, vigi, šio to išmokau. 

Jau nebegeriu limonadų (nors kolos kartais patraukiu, mi scuzi, bet labai labai retai!), "degančių" sausainių irgi nebeperku (tik Oreos nesiskaito, nes jie juodi ir linksmi valgyti :)) Skaniai sintetišai kvepiančios dušo želės jau gal pusmetį neturiu, o kremus ir šompūnus perku iš vaistinės (tarkim, kad jie geresni, nei head&shoulders su grindų plovikliais). Gyvendama Londone beveik nebevalgiau kiaulienos. O vaisiai mano valgiaraštyje būdavo kasdien - neperdedu. Gryno vandens stengdavausi išgerti per kiekvieną darbo pertraukėlę (vieni eidavo rūkyti, o aš - stiklinės vandens). Net guminukų beveik atsisakiau... (bet šiandien pusryčiams suvalgiau du keksiukus ir vieną glaistytą zefyrą...:( )

Kitas mano žingnis bus vėl grįžti prie vandens gėrimo. Tada - saldumynų ir cukrų mažinimas. Kai pavyks įgyvendinti šitai, gal pradėsiu galvoti apie kitokio valgiaraščio bandymą. 

Va, mirkau migdolus (dar liko pusvalandis). Justas sakė, o ir knygoj skaičiau, kad tada jei geriau virškinami ir įsisavinami, turi antivėžinių savybių. 7 riešutukai per dieną ir vėžiai traukiasi :)


2 komentarai:

  1. Na šaunuolė. :) Aš irgi stengiuosi sveikiau gyventi. Gazuotų gėrimų niekada nemėgau. Man sunkiausia atsisakyt guminukų. Nors palyginus su jų anksčiau vartotais kiekiais, dabar labai jau minimaliai piktnaudžiauju. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Per mokytojų dieną gavau visą kibiriuką tų niekingųjų salduškų, tai buvo didelė pagunda. Prisipažįstu, valgiau juos visą savaitę, bet po nedaug ir su visais dalinausi. Kitą kartą būčiau tiesiog sušlamščius viską vieną, per kokius du kartus :)

    AtsakytiPanaikinti