20 balandžio, 2011

Sėskis, neįskaityta

aš neišmokau anglų kalbos per 9 mėnesius.

p.s. Eligijus lanksto mano rūbus.

6 komentarai:

  1. tu jau išmokai tą anglų kalbą per daug metų mokykloj ir moki daug geriau nei didžioji dalis šio miesto gyventojų, tik šiek tiek droviesi, nes vis dar atrodo, kad Skinkienė už kampo stovi ir ištaisys kiekvieną menkiausią klaidelę kurią netyčia gali padaryt :p

    AtsakytiPanaikinti
  2. Kada išmokstama, o kada ne?..
    Mes ar kiti apsprendžia?

    nepasiduokkk!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Paskaciau ir jauciuosi taip kaip, kaip tu :) O Eligijaus komentaras yra tai, ka man pastoviai visi kartoja ir as tikrai zinau, kad mano didziausia problema,kad as droviuosi kalbeti, ypac jei pagaunu save klystant...

    AtsakytiPanaikinti
  4. gin, geriau gaudyk kitus tas klaideles darancius, ypac angliokus ir pamatysi kaip jie daugiau daro ir nesiparina visiskai

    AtsakytiPanaikinti
  5. aš kartais sapnuoju sapnus anglų kalba. Pabudęs pagalvoju, kad visai neblogai ją moku... :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Mielas E., pakankamai pasitikiu savo gramatika, tik man nepatinka, kad ji nesklinda is mano burnos sklandžiai. Jei tikrai noriu pasakyti ką nors rimto, lėtai dėlioju žodžius. Plius, ir tų pačių žodžių dažnai pritrūkstu, tas irgi liūdina. :)

    Gin, tikėkim Eligijum, jis irgi kartą buvo mūsų vietoj :)

    Tadai, ir turėtum mokėti, gi DG baigei :)

    AtsakytiPanaikinti