12 spalio, 2014

Prisimenant medaus savaitę

Nesiskundžiu. Šis ruduo savo puikumu beveik neatsilieka nuo praeito. Toks draugiškas ir glotnus. Kaip katinas, leidžiantis save paaimti ant kelių, toks beveik prijaukintas, beveik norintis murkti. 

Negalvoju apie vasarą. Net keista, paprastai spalį imdavo lįsti ilgesys, o dabar nelenda. Kas čia man pasidarė? Net skriuzdeliukai ant nugaros tingi, kai žiūriu į praėjusios liepos nuotraukas. Matyt, tą neparastą vasaros gerumą kažkaip pavyko suguldyti į uogienės stiklainėlį ir užkoncervuoti. Nesuprantu...

O čia mažas vasaros prisiminimas. Medaus savaitė Kretoje, apie kurią taip ir nepapasakojau. Ir nepasakosiu. Tegul nuotraukos pasakoja pačios.

Žavusis Chanios uostas
Hi five

Dailios gatvelės, kurios net iš nuotraukų kvepia tvankia drėgme, užsilaikiusiu oru ir katinu.

Ir kodėl aš vis dar užuodžiu tą graikišką kvapą? :))
Tinginės

vazonai
:)
Kelias į vakarus
Avelės
Laisvė 
Žydėjimas

Laisvė 2
Mano vyras
Ožkos. Ne mano.
Didybė
Trys kilometrai. Devyni. Šešiolika...


Aukštyn
Žemyn
Ar gali taip būti, kad mano vidinis namisėda evoliucionavo į didį keliautoją pėsčiomis
Sluoksniai
Kol kas palyginti turiu tik du šiltuosius kraštus. Graikija: 01, Italija: 02.

mm

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą