03 sausio, 2013

Naujais metais galvoje randasi priekaištėliai

Su Naujaisiais metais, draugai! Jau kurį laiką norėjau pasisveikinti parašydama artistišką naujametį įrašą, bet jam reikia nuotraukų, o nuotraukų kol kas neturiu, nes tai, ką noriu fotografuoti, kitą dieną man nebepatinka. Kalbant kitais žodžiais - su naujais metais atėjo įkvėpimas mažam projektėliui, tačiau kartu su juo išvešėjo žlugdanti savikritika. Ties idėja dar padirbėsiu ir tada, jei pavyks iš savęs išspausti tobulybę - pasidalinsiu :) Taip jau būna - menas mane žudo.

O kol kas, keli pastebėjimai Naujiesiems metams.

Aš per mažai dėkoju. Esu nedėkinga bastard. Ir aš nekalbu apie žodį "ačiū". Daugelį dalykų priimu tiesiog kaip "taip turi būti", bet juk neturi. "Ačiū už visiškai smagų Naujametį vakarėlį!" - juk galėjau parašyti žinutę grįžusi namo ankstyvą rytą. Ar nebūtų malonu tokią gauti? "Buvo gera tave ir vėl pamatyti, mano mylima Sandra" - šitaip irgi nepasakiau draugei, aplankiusiai mane po pusmečio nesimatymo. Ir neparašiau nei vieno Kalėdinio sveikinimo... (gėda) ir net neatrašiau į nė vieną! Svetima, atšiauri, nedėkinga. Ačiū Danguolei, kad įkvėpė šitam pagalvojimui. Vertinga išmokti.

nesisocializuojuosi - čia kitas didelis nušvitimas mano galvoj. Darbe vyko "n" Kalėdinių labdarų/akcijų/popiečių. Nepadovanojau nei knygos, nei seno megztinio beglogiams šunims. Kas iš to, kad į taupyklę įmečiau litą, bet tai lengviausia padaryti ir beveik nesiskaito!

Didždvaryje nedirbu "110%". Jei pati neatnešiau knygos, tai bent mokinius galėjau paraginti. O jei raginimai nebūtų padėję, pati galėjau inicijuoti kokių konkrečių veiksmų. Šitai mokintis irgi!

Nepabaigiu pradėtų darbų. Kalėdinis vainikas taip ir liko nesuklijuotas, nes pritrūkau klijų, planuotos girliandos irgi nepabaigiau, nes kitų spalbų krepinis popierius buvo per kietas, o naujo nebenusipirkau. Juostelių užuolaida irgi pfff. Iš Kinijos neateina siuntinys. Gal apgavo?

Ar aš koks velnias ar tik šiaip netikus? Net pradariau saldainių dėžutę ant to liūdesio...

Bet kad šito įrašo nebaigčiau visiškai be ryšio, štai Jums keletas tobulybių:








Gerai, o dabar galiu ramiai eiti miegoti  :)

mm

3 komentarai:

  1. Kažkur buvau mačius: Happy New Year: a new start to old habits ;}

    O šiaip žinai gi, jog čia pompastinis dalykas ir, kad tokių tikslų kiekvieną dieną reikia pumpuoti, kad būtų bent varikliukas veikti :}

    Ir neatidaro dėbesėlių man (vietoj jų, paukščiukai auskarai) ;o

    AtsakytiPanaikinti
  2. iš etsy šiemet pirkau visiem kalėdines dovanas, išskyrus teterį. teterį pirkau iš ebay ir jis atėjo visas sulaužytas į gabalus. taigi mano geros draugės vyras po eglute rado tik baterijas. o juk jau kada žadėjau, kalėdines dovanas daryti tik pati. :/
    aš esu neišpildytų pasižadėjimų ir vėlavimo karalienė :D reikia kažką su tuo daryti.
    geri pastebėjimai, dabar svarbiausia susiimti ir padaryti taip, kad lygiai po metų jau tokių nebebūtų :) sėkmės!

    AtsakytiPanaikinti