08 rugpjūčio, 2012

Atostogos ne atostogos be saulės

Net antakiai nusvyra pagalvojus, kaip stipriai mano nuotaika priklauso nuo oro kokybės. Štai - jau praleidau trečią dieną savo atostogų, o jos tokios pfff. Nei šviežių uogų belikę, nei pagulinėjimų ant pievutės, kai taip nešilta. Ir net lieti akvarele upo nėra, nes išėjus laukan stumdosi vėjas ir paukščiai nečiulba. O labiausiai erzina į galvą rugpjpūčio pradžioje lendanti mintis, kad netrukus ruduo.

Bet va, šiandien radau gražų rėmelį ir šaunių paveiksliukų pavogti iš interneto (būčiau siuntųsis orginalius, bet kad mileonus pinigų kainuoja...)

O šiam dar trūksta rėmelio, bet bus greičiausiai irgi juodas ir keliaus į vonią :)
O aš labai tikiuosi, kad kitą savaitę grįš kaitra ir mano atostogos bus atostogos.

mm

3 komentarai:

  1. Smagūs paveikslėliai. Tavo namai tikriausiai labai faini, kai sugalvoji tokių visų įdomių detalių jiems :)))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Vikhtorija, labai noriu, kad mano namai būtų jaukūs ir "faini", kaip tu sakai, bet kadangi butą nuomojame, negalime gręžti skylių sienose ir kabinti paveikslų, ką jau kalbėti apie sienų spalvų keitimą :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ir nuomojamas butas gali įgauti fainumo, kai pasirūpini tokiais dalykais, kaip baldai, stovinčiais! paveikslais, indais ir kitomis smulkmenomis, tiesiog prisijaukini tą butą sau, pagal save. Mano nuomone :))

    AtsakytiPanaikinti